Alla inlägg under januari 2013

Av jasmine och tehrese robinsson - 2 januari 2013 19:43

slutet av föra kapitlet

efter en halv timme kom killarna tillbaka och gick till sin louge och bytte om

________________________________________

 chascia,s perspektiv

jag gick ut och köpte glass och en morot sen gick jag tillbaka till studion.killarna hade kommit ut från omklädnings rummet och jag gick till dom och niall och louis kollade drömande och bedjande på mig.

- vadå

- glass vad tror du

- nej morot

- okej här louis

- yes

- mehe ge mig glassen

- okej niall dufår den om du kan ta mig harry håll i den här och ät den inte

- okej

- okej niall jag får 10 sek försprån för jag är tjej sen får du springa okej

- okej

- bra lycka till 

jag började springa när jag kom runt hörnet tog nån tag mig och slog mig på kinden så jag skrek så högt jag kunde men då slog han mig i magen så jag kved till för det gjorde så ont sen sparka han mig på smal bennet så jag ramla ihop sen sprang han bara iväg efter några sekunder kom niall springande och han flåsade redan dålig kondition.

- chascia vad har hänt?

- nån bara tog tag i mig och slog mig    sa jag med gråten i halsen

- heregud vilken sjuk person gör nått sånt

- en person som är dum i huvudet

- mmhhm kom här vi går in

- jag kan inte gå niall han sparka mig på smal bennet

- oh okej då gör vi så här

han lyfte upp mig i sin famn och börja gå tillbaka när vi kom inom syn håll för killarna började killarna skrika snyggt niall du fånga henne kom hitt så du får din glass.

niall,s perspektiv

jag gick fram till killarna och tog glassen och gav den till chascia och killarna kolla stumt på oss.

- niall varför ger du glassen till henne när du kan äta upp den själv?

- för hon har blivit misshandlad


måste sluta nu ska kolla på film men ses i morgon hoppas ni gillade inlägget


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vem är snyggast i 1d
 harry
 zayn
 liam
 niall
 louis

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards